Hirdetés
Hirdetés

Szünetel az ügyfelek kiszolgálása a kormányablakokban

mti | 2025. 07. 14. | 08:40:28
Az időponttal rendelkezőket is érinti.
Szünetel az ügyfelek kiszolgálása a kormányablakokban
Az ügyfélfogadás szünetel (Fotó: MTI/archív)
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetel - közölte a Digitális Magyarország Ügynökség az MTI-vel. 

Hozzátették, hogy a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek.

A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért.

Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.

Frissítés: újra zavartalan az ügyintézés a kormányablakokban - közölte a Digitális Magyarország Ügynökség július 14-én, hétfő délelőtt az MTI-vel.

Azt írták: a hétvégi meghibásodást elhárították, valamennyi elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadás nélkül működik.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés